FAQ

Vind hier het antwoord op je vraag

Verzending

De verwachte levertijd is verstreken?

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het voorkomen dat een bestelling vertraging oploopt. Hou dit in de gaten!

Heb je het pakket na 3 dagen na de verwachte leverdatum nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact met ons op via info@novexo.be

Kan ik mijn bestelling ook volgen?

U ontvangt een verzendbevestiging met een Track & Trace code waarmee u de levering van uw pakket kunt volgen. Pakket wordt van maandag t/m zaterdag bezorgd

Wanneer wordt mijn pakketje bezorgd?

Als je van maandag t/m vrijdag voor 16:00 uur bestelt, worden deze de zelfde dag nog verzonden. Meestal duurt de verzending 5-12 werkdagen. (Met uitzondering op za/zo)

Wat zijn de verzendkosten?

Wij nemen de verzendkosten voor Nederland en België voor onze eigen rekening. Alle producten worden gratis bij jou afgeleverd. Er is hiervoor geen minimale bestelwaarde nodig.

Geen Track & Trace code ontvangen?

Nadat je bestelling hebt geplaatst, sturen we automatisch een E-mail met daarin een Track & Trace code. Het kan voorkomen dat u niks heeft ontvangen kijk daarom ook bij spam mails. Heeft u na 20 uur nog geen Track & Trace code ontvangen? Neem dan contact op met ons. info@novexo.be

Retourneren

Hoe kan ik ruilen of retourneren?

Ben je niet tevreden over je bestelling of wil je iets ruilen? dan kun je binnen 14 dagen je bestelling terug sturen. We verzoeken je hiervoor het retourformulier in te vullen en dit samen met de producten in dezelfde verpakking terug te sturen. Het dient zoveel mogelijk in originele staat en onbeschadigd te worden geretourneerd.

Retourvoorwaarden

- Het artikel moet als nieuw zijn en in de originele verpakking worden geretourneerd.

- Plak geen verzendlabels of linten op de originele verpakking.

- Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling

- Het product moet compleet, onbeschadigd en niet gedragen zijn. 

- Het product dient voorzien te zijn van de originele labels. De retourkosten dien je zelf te dragen. Vergeet niet om een briefje toe te voegen met naam en ordernummer. Zodra de producten in goede orde zijn ontvangen, ontvang je van ons een bevestigingsbericht.

- Neem voor retourneren altijd eerst contact met ons op via info@novexo.be

Ik heb een defect product ontvangen. Wat kan ik doen?

Excuses voor het ongemak! Neem zo snel mogelijk contact met ons op per e-mail via info@novexo.be

Wij zullen binnen 24 uur reageren op je bericht. Wij streven ernaar om alles naar volle tevredenheid oplossen.

Retourformulier

Stuur ons een e-mail voor het retourformulier, wij zijn ook 24/7 beschikbaar om uw vragen te beantwoorden of u te adviseren.

Betaalmethoden

Kan ik veilig betalen?

Novexo.be hecht veel waarde aan de veiligheid van klanten betalingsgegevens. Daarom bestel je bij ons in een beveiligde omgeving (SSL).

Met welke betaalopties kan ik betalen?

Je kunt kiezen voor de volgende betaalopties: iDEAL, PayPal,Creditcard (Mastercard en Visa), Bankoverschrijvingen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Bent u van gedachten veranderd of zag u iets anders leuks dan kunt u binnen 10 minuten na uw bestelling annuleren of uw bestelling wijzigen neem dan zo spoedig mogelijk contact op met: info@novexo.be

Kunt u niet vinden wat u zoekt?

Stuur ons een e-mail om ons te vertellen wat er aan de hand is en iemand van ons klantenserviceteam neemt zo snel mogelijk contact met u op. Vermeld zeker uw bestelnummer (als u die heeft). Stuur ons een e-mail op info@novexo.be